Subject: FW: IP6487 Rummu aleviku varustuskindluse suurendamine
From: "Annika Matson" <[email-masked]>
To: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
Date: Thu, 13 Jun 2024 13:37:29 +0300

Tere!

Registreeri see kiri palun minule menetlemiseks.

Annika Matson
peaspetsialist
planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

+372 5462 0384
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Merlyn Randla <[email-masked]>
Sent: Thursday, June 13, 2024 11:01 AM
To: Annika Matson <[email-masked]>
Subject: RE: IP6487 Rummu aleviku varustuskindluse suurendamine

Tere, Annika!

Telefonivestluse jätkuks edastan info ja varasema vestluse Lauriga. Hetkel
oleks meil tarvis üksnes põhimõttelist nõusolekut, et taoline lahendus
võiks sobida ja hiljem saadaksime selle ka täies mahus kooskõlastamisele.

Antud hetkel oleks tarvis üle vaadata koht, kust väljume Jaagu kinnistult
ja siseneme Transpordiameti maale ja sealt lõuna suunas kulgev osa
(joonised 007-009).

Palun helista, kui küsimusi tekib!

Parimate soovidega

Merlyn Randla

Projekteerija

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 5356 8143

From: Lauri Rahe <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, 31 October, 2023 15:37
To: Merlyn Randla <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: IP6487 Rummu aleviku varustuskindluse suurendamine

Tere,

Olete küsinud Transpordiametilt arvamust tehnovõrgu (elektri
keskpingekaabli) trassi asukohale Saue vallas, riigitee nr 11385 asukohaga
km 1,18-2,00 tee piirides (teemaal) vasakul pool teed. Stromtec OÜ
ettepanek on kaabel paigaldada kinnisel meetodil kraavi põhjast 1,0 m
sügavamale.

13.10 saadetud vastuskirjas esitasime Transpordiameti seisukoha ja
juhtisime tähelepanu, et riigiteel 11385 km 1,60-1,95 pole piisavalt vaba
ruumi kaabli paigaldamiseks.

Pärast viimase projekti (saadetud 16.10) lahendusvariandiga tutvumist on
Transpordiamet seisukohal, et kaabli paigaldus km 1,60-1,95 pole hea
lahendus, tulenevalt juhendi „Nõuded tehnovõrkude ja -rajatiste teemaale
kavandamisel“ nõudest p2.3.5. ja vähese ruumi tõttu, mida on vaja
puurkaeviku rajamiseks km 1,89-1,90.

Alternatiivne trassisoovitus on näidatud punase joonega allpool plaanil.

Lugupidamisega

Lauri Rahe

peaspetsalist

planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

+372 55679183

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Pargi 3a /  Viljandi / Transpordiamet

From: Merlyn Randla
Sent: Monday, 16 October, 2023 14:27
To: Lauri Rahe < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: RE: IP6487 Rummu aleviku varustuskindluse suurendamine

Tere!

Eelmisel nädalal saabus geoalus, millele kandsime trassi täpsemalt peale,
katteservast on nõutavad kaugused tagatud. Sooviksime selle siiski koos
üle vaadata ja arutada. Alternatiivsel lahendusel puudub perspektiiv, kuna
sellisel kujul võrgu parandamine pole mõistlik.

Parimate soovidega

Merlyn Randla

Projekteerija

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

+372 535 681 43

From: Lauri Rahe < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Friday, 13 October, 2023 10:18
To: Merlyn Randla < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: RE: IP6487 Rummu aleviku varustuskindluse suurendamine

Tere.

Olete küsinud Transpordiametilt arvamust tehnovõrgu (elektri
keskpingekaabli) trassi asukohale Saue vallas, riigitee nr 11385 asukohaga
km 1,18-2,00 tee piirides (teemaal) vasakul pool teed. Stromtec OÜ
ettepanek on kaabel paigaldada kinnisel meetodil kraavi põhjast 1,0 m
sügavamale.

Transpordiameti seisukoht antud asukoha suhtes on, et riigitee lõigul nr
11385 km 1,60-1,95, pole teemaal keskpinge kaabli paigaldamiseks (sh
puurimiskaevikute rajamiseks) piisavalt vaba ruumi, et rajada kaablit teed
kahjustamata ning tagada tee muldkeha terviklikkus ja püsivus.

Eeltoodut arvestades palume leida kaablile väljapool riigitee maad uus
asukoht. Soovitame alternatiivse asukohana kaaluda trassi rajamist raudtee
äärse õhuliini koridori ning Kuldnoka ja Hane tänavaid kasutades.

Lugupidamisega

Lauri Rahe

peaspetsalist

planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

+372 55679183

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Pargi 3a /  Viljandi / Transpordiamet

From: Merlyn Randla < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Friday, September 15, 2023 10:38 AM
To:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Subject: IP6487 Rummu aleviku varustuskindluse suurendamine

Tere!

Elektrilevi tellimusel tegelen IP6487 Rummu aleviku varustuskindluse
suurendamise projekti koostamisega. Lähteülesandes on kavandatud kaabel
11385 Laitse-Kibuna tee serva. Kuna tee ääres on sügavad kraavid ning
mets, siis uurime, kas oleks võimalik paigaldada kinnisel meetodil kaabel
kraavi põhja. Manuses on mõned pildid olukorrast ja Elektrilevi
lähteülesande joonis. Sooviks võimaliku asukoha enne geoaluse tellimist
kokku leppida.

Parimate soovidega

Merlyn Randla

+372 565 681 43